Fixar dag

Åh vad gött med ledig dag idag. Varit och fixat alla pappae rsom skulle kopieras. Postat till A-kassan. Fixat massa andra papper och nu känner jag mig redo. Har en sak kvar att göra innan alla papper kan släppas hel toch det är att söka utbildningen. Under veckan nu ska den skrivas och den ska skickas in, speciellt då jag fick rätt roliga nyheter igår. Eller nyheter, det jag fick höra vad väldigt kul :)

Tog en skön promenad i det härliga vädret. förbi ena jobbet och bytte passen, vidare och dolade lite med P-festen på andra jobbet, för att sedan gå in och kolla på Älsklingen fotbollscup. Självklart tog jag med mig turen då de vann resterande matcher från det att jag kom :)

Avslutat kvällen nu med Wipeout, som inte alls var lika kul idag som sist, samt Tacos. Om jag är proppmätt kan ni nog klura ut själva. Nu väntas en lång varm dusch sen ska jag krypa ned i sängen och läsa.
Imorogn är det måndag men jag börjar inte 06.00, underbart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0