Fredag den trettonde

Ytterligare en fredag som infaller den 13:e. Ingen otur för min del, vad jag kan komma ihåg, lika så förra månaden.
Hursom startade jag dagen med en 2h lång sovmorogn. Som alltid vaknar jag tidigt. Iväg på spinning/core och sen hem igen för att duscha och dola lite innan jag åkte vidare till mormor för lunch.
Plockade upp mamma och mina mostrar för att bege oss till begrvik och införskaffa present till min Kusin och hennes mamma som fyllt 13 resp. 40 år. Blev bra presenter :)
Hem till ena moster och fika, samt bus och gos med lilla Emelie, älskade ongen!

Kvällen spenderades på Nöjes. Studentfest och det kan man lugnt säga.. fin planering och fulla studenter är en fin kombo. Men vi överlevde kvällen som alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0