Härlig start på veckan

Vaknade 05.20 gör pigg, men lyckades somna om och vakna 06.06. Gahh jag började 06.00. Paniik ringa till jobbet och slänga på mig klär.. 10 min senare var jag där tröttare än tröttast.
Kroppen har kännt sig halvt risig idag med så det fick bli kassa all day long för min del, skönt. Men satan så jag har frusit. Skönt att få stämpla ut och åka hemåt 14.30.

En snabbis til Bergvik med mannen för att byta de svarta jenslegginsen jag köpte i veckan, allt för stora. Ist fick det bli en kjol och en t-shirt. Låg ett par rå snygga randiga leggins på disken när jag kom fram som tydligen precis kommit in, de fick åka med också. Men nu är det bra!

Orkade inte med att känna mig dålig mer så åka med Malin på Engans Aerobics pass. Kul men tråk att jag inte orkar vara seriös när Malin är med :P Men ju mer man lär sig själva stegen dessto mer vågar man ju och då blir det roligare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0