Heliga Söndag

Första lediga dagen på förra veckan igår. OM det var underbart. Efter skön sömn på 10 timmar var jag redo att möta dagen sådär vid 14 tiden. Men det blev som alla söndagar mest slött i soffan med datorn i knät och massa reprise på tv. Tog en promenad till mormor för en söndagsfika när solen började stråla.

Sen hände inte mycket mer.. pizza med mannen och sen däcka jag åter i sängen. Det var en välbehövlig dag efter sex dagars arbete.


Tänk om jag bara en endaste gång kunde krypa ned bredvid dessa älsklingar. Saknade vovve!!
Förövrigt kom jag att tänka på mitt gamla "flickrum" saknar det med lite ;P Men Poppy mest!!

Kommentarer
Postat av: L

poppy lilla gosen :)

2009-03-31 @ 03:53:28
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0