jippie

Jag är glad idag. Det gjorde nog susen att bara få ut allt ur kroppen igår :)
Hursom har dagen gått fort som bara den på jobbet. Ett riktigt träningspas är avverkat känns det som. Mitt jippie är för att Chefen hade gjort schemat fel. Jag skulle gjort kvällen resten av veckan men fick byta ons och tors till morgon. OM jag är glad.. går hellre upp tidigt som bara den än att jag slutar sent (iaf på ena jobbet). Sitter ändå bara och väntar på att få åka och jobba då. Men i morogn får det bli en sådan dag, men den enda.

Har jag nämt att jag jobbar mer som arbetslös än när ag hade jobb? Jaha men då får ni höra det en gång till.. det är rätt skönt med jobb 6 dagar  veckan för jag är ledig mycket ändå. Tacka vet jag kvälls/natt jobb på Nöjes. Jag vill aldrig bli helt arbetslös, då kriverar jag!

Oj, nu är det bråttom, ska möta låssas syster om 15 min. Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0