Jobb, jobb, jobb..

HInner inte med så mycket när jag jobbar. Igår var det fredag, startade med att åka och sola. fy satan så gött det är att ligga där och drömma sig bort ( att man får färg är ju bara ett plus :P)
Hann med lite shopping innan jag mötte upp mannen för att luncha innan jobbet.
Min enda lediga fredagskväll från Nöjes blev istället jobb på andra stället, tack för det. Hursom avslutade jag dagen hemma hos svärmor med Let's Dance, men somnade som alltid och cyklade hem till min älskade säng ist.

Idag har det varit jobb mellan 7-19. Har gått mycket snabbare än jag tänkt mig och vi har fått gjort en massa. Har blivit underhållen av världens gullunge Tindra på 5år. Lärt mig hoppa hage, lärt mig om rosa kläder och mycket mera. Chefen fick ingen barnvakt så hon var med. Så snäll och söt.. underhöll sig hela dagen. :)
"Johanna, jag vill vara med dig" Åh sötis!
 
Nu ska jag iväg och jobba snart igen, men som sagt i morgon kommer belöningen. Snowboardåkningen! Om jag längtar!!


De här hade gärna fått suttit på min bräda, men som sgat jag har redan. Och det skulle skära sig ordentligt ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0