Jobb, jobb och mera jobb.

När ska jag lära mig att säga ordet Nej? Känns som att ajg jobbar jämt, vilket jag iofs gör. Idag ahr ajg redan hunnit med att jobba mellan 6-15 och nu sitter jag på fabriken och lär göra några timmar till. Gör kul när allt blir så här stressigt och man måste hit.
Jag som hade det så mysigt med mamma på stan. Suttit och fikat och tölat, shoppat lite och haft det gött. var längesen vi hann ses så detta uppskattades enormt. Saknat henni!

Aja, får jag väll roa mig bäst jag kan dessa timmar jag får vara här.. vet ni? På söndag är jag ledig, första dagen på veckan. Tog åt mig dubbelpass på fredag, igen. Men jag blir ledig från fredagskvällen på ena jobbet nästa fredag för att kunna jobba kväll på andra. Herregud jag tänker jobb! Får snart bli ändring på det här, men hur länge har jag inte sagt det då?

Nästa vecka ska jag dock vara ledig en dag extra eller så, skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0