Lång Måndag

Det var inte skön att kliva ur sängen 05.30 imorse. Det var heller inte skönt att jobba mellan 6-14.30. Ingen rast ingen ro. Men ett som var skönt var att knalla hemåt när jag slutade. Somnade direkt i soffan och där låg jag tills mannen väckte mig 2,5h senare. Välbehövlig sömn kan jag lova. Ligger redan nu, efter att ha varit hos mormor en sväng, i sängen och ser på Spårlöst. Hoppas det blir lite mer sorgligt än det är nu, då gillar jag det.
Direkt efter är det dags att mörka lampan.. måste försöka komma ikapp lite med sömnen. Imorogn kör vi morgon/dag pass igen. Hoppas foten känns bättre så jag kan träna i morgon också..


Kommentarer
Postat av: Jonna

när ska vi ses då vännen? du ska med ut i helgen va? PUSSS

2009-03-24 @ 13:19:39
URL: http://jonnaericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0