Let's Dance

Vaknade tidigt imorse pigg. Frulle framför tv:n och sen promenad till svärmor. Let's Dance finalen inspelad och det var super bra ju. Lailas sista dans gav mig rysningar och ett blött öga, så jäkla fint. Men magnus var absolut en värdig vinnare. Nu är det över, nästa fredag börjar nånting nytt att följa..

Bodypump som gjorde mig helt slut och sen godaste hamburgaren med pommes hemma. Längesen vi åt nått sådant enkelt i vårat hem. Frityren fick en regjäl tvätt, behövligt!

Nu är det stress som alltid på lördags kvällar. Är inte iordning gjord för fem öre.. börjar jobba om 1h och vill ha godis med mig. Vi får se hur jag hinner lösa detta. Jobb är det iaf. lönehelg vilket innebär mycket folk förhoppningsvis.

Imorgon blir det endra vila för att orka med en ny sexdagars vecka, kan ev. bli Ski Sunne annars för bräda en andra och sista gång. Men lutar väldigt mycket åt det förstnämnda. :)



Hur kan man inte tycka Laila är snygg?

Kommentarer
Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Hejsan! Intresserad av ny bloggdesign? På min sida finns kanske en för dig! Välkommen in, ha en fortsatt trevlig kväll :)

2009-03-29 @ 19:33:27
URL: http://babbidesign.blogg.se/
Postat av: L

för att hon.. nej vet inte. är ngt med ansiktet. hon har ju fin och vältränad kropp men. är ngt med hennes mun tror ja :P haha

2009-03-31 @ 03:54:55
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0