Män som hatar kvinnor

Efter 1,5 timmes övertid på jobbet stressade jag ned till stan för informationsträffen. Kul att höra lite mer om det trots att det mest var sådant jag läst och redan visste. Men alltid kul att bli mer motiverad.
Mötte upp mamma för att springa in på banken som bara krånglar, alltid!

Åkte hem till Svärmor för att laga oss mat. En hungrig och något irriterad Johanna som kom dit, kul. Men det ordnades snabbt. Jag är rätt bra på att laga mat förövrigt :)
Sen blev det tydligen en spontan Bio. Vi följde med Svärmor och Peter på Män som hatar kvinnor. Den var minst lika bra som alla sagt. Vill verkligen se de andra två i film nu också. Tänkte kanske innan hinna med att läsa alla tre böckerna också. La ju den första åt sidan för ungefär 6 månader sen..

Nu ska Johanna sova. Imorogn är en ny dag med nya trevligheter :D Men jag startar den med något jag inte vet vad det betyder längre, SOVMORGON!!


Att Michael Nyqvist är halvt göbbsexig och  Noomi Rapace snygg gör inte filmen sämre!

Kommentarer
Postat av: Jonna

ååh vill också se den ;)

2009-03-12 @ 22:35:23
URL: http://jonnaericson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jonna: Ja gör det, gör bra :D

2009-03-14 @ 12:31:12
URL: http://johannadali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0