Också var det måndag igen..

Herregud vad fort veckorna går. Snart är det väll sommar om det ska fortsätta så här.. fast jag klagar väll inte direkt :P

Startade veckan med jobb 06.00, underbart, not. Men slutade 11 så ska inte klaga. Direkt till träningen, spinning/core och sen var mannen faktiskt hemma när jag kom hem. Hur ofta händer det? Så vi tog oss till bergvik och shoppa lite. en ny jacka och en t-shirt, fick i oss lite mat samt fyllde upp kylen och diverse nödvändigheter.

Eftersom vi missuppfattade träningen jag och svärmor var jag snäll och följde med henne på Pumpen nu på kvällen. Så imorgon är den träningsfri dag. :)
Med andra ord när jag slutar imorogn har jag inga palner.. för en gångs skull. Det är inte vanligt i mitt tighta liv. Skönt ska det bli iallafall.


Kan väll inte skryta med att jag har riktigt lika mycket vikter på pumpen som denne man har :P
Bild: www.crossfitnordic.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0