Så var dagen kommen

Som ni redan vet den jag längtat efter sedan den där dagen jag var hos Sara sist. Dagen innan hon åkte iväg på sitt livs stora äventyr, hittills. Jag sprang, ja ni läste rätt, och detta inne i stan för att snabbare få en kram. Underbara människa som jag saknat dig. Så skönt att få se ditt ansikte och hela dig stråla igen. Synd att det blev så snabbt bara, men vi får ta igen det snart. Vill också se alla bilder och höra om allt. Hade ju varit super kul att varit med hos Johanna. Alla fem bästa tjejerna samlade tillsammans efter så lång tid. Men man kan inte få allt som man vill.. jag fick glatt sitta på jobbet och glo. Kul! Hursom skönt att du är hemma välbehållen vännen. Tack även för de fina presenterna. Sötisen :) (bilder kommer)

Efter att ha jobbat 7-13 var det en hungrig och grinig johanna mannen plockade upp. Hem till svärmor för en promenad som blev en lång till Norrstrand och tillbaka (med ett stopp för kramar med sara då).
Sen fick jag äntligen mat. Vet inte när jag åt så här mycket sist som idag, men det satt där det skulle.

Annars inget vettigt gjort. Nu är det sängen som gäller då ögonen går i kors även idag..




Ja, bilderna är väldigt gamla. Den översta är fortfarande från skolavslutningen i nian. Alltså 6år sedan iår. Men jag gillar den ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0