Strålande dag

Startade dagen med att vakna tidigt. Ingen klocka som ringde och väckte mig. Skjutsade mannen till jobbet och skulle sne bege mig till solariet. Men eftersom solen verkligen strålade ute så skippade jag det och tog en promenad till Bergvik med Sara ist :) Fann  en trevlig överrasking på vägen hem.. UHÄÄ!
Hem till svärmor för frulle innan det var dags för träning. Först höll vi på att inte komma med på Pumpen och väl där inne var det flummigt, kul och som en bastu. De hade flyttat från stora till lilla salen idag pga utbildning. Men alla gjorde det bästa av situationen och det blev gör bra.

Sen var det bara dusch och iväg till jobbet som gällde. Tiden bara rann iväg och plötsligt skulle vi tralla hemåt. Hann med ett och annat roligt. Tex en utländsk familj som stal en hel del tydligen, men eftersom det bara var andra kunder som såg och inte vi fick vi inget göra, surt. Idioter.. lär er att betala för er eller åk hem till era egna länder och ta där!! Blir så förbannad. Det samma gäller idioter till svenskar som stjäl.. skaffa ett jobb och lär er betala!

Våfflorna stod på bordet när jag kom hem, inte helt fel. Tack mannen. Avslut med lite naturgodis och nu får det bli sängen.. kallt som satan. Gillar mina nya sov rutiner :)

 
  

Kommentarer
Postat av: Babbi - [Design & Foto]

Hejsan! Är du på jakt efter en ny bloggdesign? Välkommen in till min design sida med massor av designer!

2009-03-25 @ 22:49:29
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0