Tränings Shoes

Införskaffade mig ett par nya promenad skor idag. Eftersom mina svarta älsklingar är helt sönder nu på sidan, typ. Hittade ett par snygga och helt dugliga att power walka i för 499:- så de fick det bli. De påminner lite om mina vita (se inlägg nedan) jag har på gymmet. Självklart var de nike, tycker de gör de bästa (utöver mina älskade Puma då!). Det var verkligen ett "måste" eftersom jag nu behöver avvara mina gå skor till jobbskor. Haha, komplicerat det där med alla skor till höger och vänster. Men ett par till varje sak känns hel ok för min del. Hittade ingen bild och orkade inte ta någon så ni får hålla tillgodo.


Det här lilla är ingenting emot hur de ser ut nu :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0