Vem bryr sig?

Jag har tråååkigt. Vill att gästerna ska packa sig hemåt, men så får man inte säga. Men jag hade faktickt tänkt at myskväll hemma i soffan med mannen då detta är enda dagen jag var ledig kvällen, men icke. Förlåt älskling, får kompensera på söndag eller nästa vecka :)


Hursom läste jag nyss på aftonbladet.se att näst kommande kungabröllop den 19 Juni 2010 kan komma att krocka med en stor Sverige match i fotboll (haha så intresserad är jag!). Snacka om i-lands problem. Kan inte ha mycket att skriva om när det står på första sidan. Men tycker nog det var rätt kul att mer än hälften skulle hellre se på fotbollen än bröllopet, vet dock inte till vilket kategori jag själv tillhör.. Skulle nog vika mig och se på bröllopet!


Zlatan vs. Daniel och Vickan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0