Vill inte ens se ut

Uppe 05.20 imorse. Sista tidiga dagen för veckan. Skönt med sovmorogn i morgon. Kämpade på med varken jag eller chefen var tipptopp + att han inte riktigt kan släppa stölden vi hade i butiken i onsdags, vilket jag förstår då jag fick se klippet från övervaknings kameran!

Hursom har timmarna gått fort och jag åkte hemåt efter 13, skönt att bara få vara idag ingenting att stressa till ännu. Har slumrat till här i soffan nån minut och det var ljuvligt.
Inväntar mannen så vi kan käka burgare innan vi ska bege oss till Nöjes båda två igen. För min del jobb för hans del roligheter med jobbet. Fusk!

Jo men visst vettu det SNÖAR ute. Har gjort sen jag kom utanför dörren i morse. Det bara vräker ned och backen som var nästan tom i går är full igen med vit puder. Jag vill inte ens se ut genom fönstret bredvid mig. Hade jag bara haft mer tid för att åka bräda så hae vädret mer än gärna varit ok. Men eftersom jag inte verkar ha det så kan det försvinnailla kvickt. Men som alltid är det väll bara att gilla läget?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0