Äntligen jobb samt mysig lördags kväll

Äntligen var det jobb som gällde igen, och på det bästa. Dagen bara svichade förbi så skulle vi sluta. Jag klagade iofs inte eftersom solen visade sig. Drog med svärmor på promenad och skulle stressa vidare till nästa jobb. Men eftersom jag har så bra jobb och underbara kollegor kunde jag börja senare. Vilket resulterade i att jag kunde sitta i lugn och ro och njuta av solen, god mat och underbar efterätt med mannens familj ute på altanen och töla ist.

Men vid 21 var det dags att jobba.. vilken seg kväll med tomt på folk. Förstår att man hellre väljer att sitta ute och ha det gött än att gå å krogen. Men för våran del bli kvällen allt annat än rolig då tiden går sakta. Hade mycket hellre stannat kvar med älsk och sett Eurovision, som förövrigt gick precis som jag ville :D
Om jag blev glad när jag fick ett sms i natt med texten: Norge vann, Sverige kom på plats 21. Jag sa ju att den är svin bra :D



Duktiga Alexander Rybak! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0