Döden i Grytan

Så heter restaurangen vi var och käkade på, udda namn men vilken god mat. Massvis med mat fick man, super gott och värt varenda krona. Kan jag verkligen rekomendera alla som besöker Stockholm. Trevligt som alltid, och kul att få träffa storebrors tjej efter allt för lång tid. :)

Tänkte på en sak förrut, hur kommer det sig att trots inte allt för bra lön är det helt ok att bränna en massa pengar bara för att jag är här? Okej det är roligare att shoppa i Sthlm än hemma, men ändå. Fick med mig en hel del godingar som inte finns hemma, men självklart en del från som alltid H&M. Och varför blir det så att man handlar där, de finns ju hemma också? :P Svår fråga det där. Är hursom jäkligt nöjd med mina nya inköp. NI får se dem på söndag.. orkar verkligen inte nu.

Nu är det läggdags, åker ju hem imorgon igen tyvärr.. Så är det när plikten kallar..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0