Dumma förkylning

Åh vad segt det är att vara förkyld, på Älsklingens födelsedag och allt. Men mår ändå bättre än igår och det känns skönt.
Har hunnit med en massa idag, Bergvik med Svärmor och älsk mormor, fick med mig en klänning och mat tills imorgon kväll då det är grabb kalas hemma. Hjälpt A beställa resa till utlandet, inte alls avis! Varit till jobben och handlat på båda ställena.. Så nu känner jag med klar för dagen.

Nu inväntar jag mat, ska snosa lite på kissen och sen får det nog bli hemåt och fixa lite innan gästerna kommer på kalas ikväll :) Saknar min man som är på jobbet på sin födelsedag och inte får jag pussa på han sen heller, vill inte att han ska bli sjuk.. Tråkigt just nu!



Får nöja mig med puss på bild ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0