En dag med Sandra

Eftersom regnet öste ned i morse och jag återigen som sagt lovat bort bilen fick jag roa mig i regnet hem till Svärmor. Bergvik en snabbis för att uträtta lite ärenden och vara smakråd när nya skor skulle inhandlas. Vi hann med en snabbis på stan där hon gjorde ett köp äntligen innan det var dags att möta upp Sandra.
Vilken underbar känsla/kram. En brunis som heter duga var det.. ett besviket besked senare för Sandras del, som jag verkligen hoppas löser sig, (Vill inte ha dig i Norge igen vännen!!) blev det en lunch istan. Massa tölande om allt coh inget, samt självklart Historier om resan :)
Blev en runda på stan för shopping då Sandra övertalade mig att följa med ut (som att det skulle behövas :P). När vi väl tagit oss ut ur Mitticity strålade solen så humöret blev ju på topp. Hursom skiljdes vi åt och jag tog mig vidare till bergvik med BUSS, ja ni läste rätt.. jag åkte buss! Kusin mötte upp hos henne och vi strosade runt en stund. Kom därifrån med en ny klänning som ev ska invigas ikväll.. kan inte bestämma mig.

Hursom är det bråttom nu.. ska hinna duscha och bli kvälls snygg samt vara hos Paula inom 54 minuter. Lycka till säger jag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0