En film att gråta till..

Vaknade liak tidigt som älsklingen gick upp idag, med andra ord 06.45, inte okej när jag är ledig. MEn fick lite vettigt gjort ist iform av att lägga in en massa kläder som legat framme för läääänge. Sne kröp jag ned i sängen igen och lyckades somna om, tills nästa väckning. Fick sms av svärmor som löd: Träna kl 12? Frukost kl 10? Som ni vet är hon jäkligt bra.

Sagt och gjort så var både frulle och träning avklarad. Skönt med Spinning/Core idag, det var för längesen och blir allt mer sällan nu för tiden, tyvärr. Jag var helt slut och rent ut sagt spyfärdig när jag fick kliva av cykeln, fy fan.

Annars har dagen varit super lugn, mest försökt ta igen mig efter helgen. En fika med mamma hos mormor och nu ligger jag är i soffan. Ska slänga upp tvätten och sen krypa under filten för at gråta till Vid Din Sida med Julia Roberts. En av mina topp 5 filmer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0