Fredagen tog vi en återställare

Vaknade inte allt för pigg och alert i går morse. Efter att ha kommit hem vid 04.30 så kunde jag väll inte trott annat heller :P
Hursom var Svärmor söt och gjorde frukost åt mig. Snälla Johanna tackade för maten och kröp under en filt i soffan, där somnade jag. Hur schysst? Men det var välbehövligt och otroligt skönt. Tydligen skulle vi senare på eftermiddagen åka iväg och träna också, det var riktigt kämpigt, men skönt.

Kvällen vaknades det utgång igen. min dumma idé sen förra veckan, men som sagt har man sagt något ska man hålla det. Jag var inte världen snabbaste utan klev in i duschen 5 minuter innan Linda kom. Sen blev det lite seg drickande i soffan. Gjorde mig i ordning och vi siktade på att vara inne vid 23, trodde vi ja.
Vi fastnade framför spotify, en kortlek, mer drinkar och massa tölande. Helt plötsligt var klockan 01 och vi var fortfarande hemma. Johanna som ikväll skulle ta det lugnt hade fått i sig en och annan drink mer än tänkt. Men vi kom in til premiären av Neonklubb vid 01.30 typ och det räckte för min del. Vi hann med en och annan cider innan de bad oss knalla hem. Men efterfest var det som gällde, en seg sådan så vi åkte hem ist.

Det var en skön kväll.. glad att jag inte slappade hemma i soffan bara. :)
försöker bara kräva mamma på skadestånd då jag slog i pannan (och idag har en bula) när jag skulle sätta mig i taxin hem. Ont som satan gjorde det. Det var en söt och kär man som kom ut och löste ut sin tjej ut taxin.

Då får vi tacka Linda för en kul kväll! :)


Linda med sina Kamelben


Efter första drinken var jag på G igen ;)

Vårdad klädsel var det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0