Hurtbulle

Idag har jag varit rikitgt duktig. Tog en proemnad med kussarna på Skutis i morse, det följt av Bodypump. Och nu på kvällen blev det 1,5 mil på Inlines med Stephanie. Vi måste ju börja träna nu om vi ska kunna åka Karlstad runt om en månad :)

Hann innan det laga en god kycklinggryta, tvätta undan en hel del samt städa lite. Hur skönt som helst. Insett att jag behöver göra en hel del matlådor inför sommaren, så varför inte börja nu? :)

Nu inväntas mannen sen blir det mys i soffan resten av kvällen. Kännerjag mig rätt somnar jag nog väldigt skönt ikväll. Måste ju vara pigg i morgon då jag ska träffa min bästa!



Kommentarer
Postat av: Jonna

hihi, goding där ;)

2009-05-14 @ 15:01:33
URL: http://jonnaericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0