Imorgon blir jag 5år igen

Ja det kan ni skriva upp!

Imorgon vid 08 plockar jag upp två av mina kära kollegor från Nöjes och beger oss ned mot Götet, då pratar vi självklart om Liseberg. Jag har längtat sen vi började prata om det för flera månader sen, och nu är dagen här. Ska bli så kul!Eftersom vi alla tre älskar att åka karusell och blir som barn på nytt.
Frukosten är fixad, mys kläder nedpackade och jag känner mig redo att åka nu. Tyvärr måste jag ju sova innan så jag orkar med dagen, vill bara ha imorgon nu!!
Hoppas på en kanon dag och att vädret kan vara på vår sida för en gångs skull. Tyvärr brukar ju inte jag och Stephanie ha den turen, men Sofia kanske kan fixa de ;)



Kommentarer
Postat av: Jonna

Ha de så roligt nu gumman :D pusspuss

2009-05-22 @ 06:26:48
URL: http://jonnaericson.blogg.se/
Postat av: L

ha det så kul :D :D :D :D Puss älsk.

2009-05-22 @ 13:21:12
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0