Jag åker och solar nu..

Åter en dag med sovmorgon, det tillsammans med älsklingen. Jag är nästan lite bortskämd nu efter två dagar. Men jag klagar inte. Frukost på sängen och dagen var igång.

Tji vad jag fick mig när jag sa att ajg skulle iväg och sola ute eftersom solen strålade. Pfft.. trodde jag, när jag tog ett stopp hos mamma kom regnet. Ist fick det bli en promenad och Bodypump. En glad johanna med annan färg på linnet kom ut därifrån och innebörden av värme fick en annan form. Haha, inget ni förstår, men lycka för min del. Knäpp - jo visst, men det bjur jag på!

Spenderat kvällen hos Kickan med henne och Johanna. Mys på balkongen, töl och slingor.. tjusigt som fan. Nu är det läggdags för min del. Imorgon väntar roligheter!


Du är mitt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0