Men sluta nu..

Fan så trist det var att vakna upp imorse utvilad efter 10 timmars sömn, vinkla persiennerna och se what?? Det regnade. Typiskt. Jag som lovat bort bilen till mannen i huset hela veckan samt nästa. Kändes inte schysst att han skulle behöva cykla till jobbet vid 05.30 på morgonen.
Hursom fick jkag då stå mitt kasst imorse och trampa till jobbet i regn! Nää.. nu ljög jag. Ringde snälla mamma som skjutsade mig såklart. Hey, jag akn ju inte jobba med lockigt hår.. som det gärna blir när det är blött.

Sitter på jobbet nu och nyss avnjutit en lunch á la gårdagens rester. Men gott för det.
Förstår ni att jag har tråkigt kanske? Ska snart kila ut och göra nått vettigt sista timmarna innan vi knallar hemåt. Det är ju faktiskt bara 3 timmar kvar också rast på det.. Så egentligen slutar jag typ.. snart.

Surt med regn eftersom jag och Stephanie skulle åkt inlines idag.. vi får väll se hur det blir med den saken. Jag hoppas på att solen tar sig i kragen och torkar upp det blöta på backen nu så vi kan rullar fram lite..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0