Mitt kära rum

Åh vilken skön känsla det var att få åka från gymmet förut efter Pumpen, äntligen är det dags för nytt. 3 månader samma pass/musik 2-3ggr i veckan bli tjatigt. Men hursom nu är jag nöjd, det här passet har varit topen i övrigt..

Efter en dusch och inköp av frukt blev det raka spåret upp mot Stockholm. Jag ohc 3 bilar till körde om varandra hela vägen, lite små kul. Kom på mig själv ganska ofta at det gick lite väl fort, typiskt mig när jag kör själv. Hursom efter tre timmar vad jag äntligen framme hos Farmor.

Fick guida mig själv upp till Universitetet och plocka upp broder, för att bege oss tillbaka och träffa pappa :) Jordgubbar med grädde, köra hem broder igen (världens omväg pga stängda vägar. typiskt Sthlm). Så nu är jag äntligen hos pappa, eller vart en längre stund. Att köra bil i Sthlm kan vara bland det nyttigaste som finns, och alltid lika kul eftersom folk här KAn köra bil till skillnad mot hemma.
Fick en glad överraskning. hans inneboende har flyttat vilket innebar att jag fick tillbaka min sköna säng och mitt rum här nu :) Det känns alltid skönt att kunna ha sitt eget även här.

Nu är det dags för Prison Break jag somnade ifrån igår, sen sova.. Måste ha ork till morgon dagen. Natti!

Saknar dig redan älskling! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0