Strålande Måndag

Vaknade tidigt i morse av att huvudet höll på att sprängas. Jajjemän, en förkylning har jag lyckats dragit på mig.. inte kul alls. Men efter rn alvedon och tre timmars sömn till var jag lite bättre.. Tänkte lägga mig ute och sola då det varit riktigt varmt ute idag, men det lät genast som en dum idé sådet fick bli att fixa älsklingens present med mamma istället.

En fika hos mormor sen var det dags för Bodypump, kanske inte det smartaste med tanke på förkylningen, men jag hoppas på att det inte ska ha gjort den värre.. känner mig lite halv risig just nu men ska ta en ipren och sova sen.

Jag har inte tid att bli sjuk nu, hela veckan är fullspäckad ju! :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0