Torsdags utgång

Ja det blev ju en spontan utgång i Fredags. Men eftersom Sandra och co var sjukt sega åkte jag hem till Emilia med Linda och Lina. Hann med lite töl innan det var dags att bege oss in till stan och "The Happy Duck". Mötte upp Sandra och sne blev kvällen som den blev. En massa barhäng, dansande så fötterna skavde och kärt möte med gamla klasskompisar. Jag skulle ta det lugnt, men när Sandra satte igång var det kört, men för din skull vännen :)

Vid stängning traskade vi vidare mot BK. Mitt köp gick ej igenom så Sandra fick snällt lösa ut min mat. Tack för det liksom. Gott var det iallafall. Ola och Daniel joinade oss tills Daniel bara drog. Men tji där fick han för vi åkte efter. Slutade ju dock inte så lyckat med OM vi skrattade, herregud.
Hursom 04.15 tog jag mig i kragen och vandrade hemåt. En kväll som blev en aning knasig men ack så kul. Tack Sandra för en super kväll. Även tack Ola och Daniel.

Spontata kvällar är alltid de bästa :)

 
Blev inte nya klänningen, kylan gjorde sig allt för påmind.


Sandra var söt när hon frös hos Daniel


Ola bäddade ner sig ordentligt, han skulle ju faktiskt jobba :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0