Valborg

Startade dagen med att åka och sola med Sara innan vi åkte ut till skutis för att möta upp Jonna. 7,5km promenerades och tölades igenom innan vi begav oss hemåt. Slängde mig i dusche och åkte ned till Emma för att slänga mig i parken hos henne och sola. Inte mkt till solande för min del då det blåste små kallt. Men kul med  mys på filtar, lite fika, tidningra och bara tölande :) Terre befann sig där hon med en stund. När vi tröttnade blev det ett celebert besök på systemet.

Sen var det hem till moster för att hinna umgås med släkten lite innan kvällen tog fart. Lite lek och stojj med Emelie såklart!

Kvällen spenderade vi hos Mamma eftersom hon bor precis vid en majbrasa. Plockade upp Jonna och Andreas, köpte Kina mat och satt på mammas uteplats och käka. Mycket trevlig kväll med tölande, "planeringar", Buzz osv. Tack kära vänner för det! En lugn och harmonisk valborg.


 










Dagens på Valborg bestod av T-shirt från Gina, lack leggins lika så samt Jeansskjorta från gengåvan. PÅ fötterna hade jag mina absoluta favvo Converse i skinn från London.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0