Vi trotsar våren

Tog en promenad med svärmor på förmiddagen innan jag mötte upp Emma, Johanna och Johanna istan. Det var så varmt när vi gick så tänkte att nej jacka behöver jag ej med, ack så fel jag tog. Vi ska ju bara sitta ute och käka lunch och satan så kallt det blev. solen gick i moln och det kom en regndroppe eller två, då flydde vi under tak. När kylan blev för påtaglig blev det en vända på stan innan vi traskade hemåt till Johanna.
Jag lyckades iallafall byta mina shorts, men isnåg nu att dessa är likadana.. jag har ett större lår eller? Fick med mig en korallfärgad slapp tröja från Gina också, som jag redan nu älskar..

Hos johanna var det mys på ballen efter en glass i solen och jobbiga småbarn. Vi insåg även att ajg förmodligen hade problem med talet idag. alltjag sa vände jag på först.. verkligen allt. Blev nästan lite rädd för mig själv en stund. Men när samtalsämnena var som de var kunde jag andas ut, jag hörde nog till de normala ändå.
Hursom en supergo dag, fler sånna här med massa skratt och glada vänner tack!

Nu har vi nyss ätit, och matlådan tills i morgon är fixad, gött!

 
Fälts grymt snygga skor                               
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0