1 november

OM tiden går fort. Det är redan ny månad och äntligen en riktig vinter månad. Jag vill ha snö, det är mysigt. Kallt och mycket snö, men inget blask. Tänk om en månad är det första advent, mys!

Jobbat idag sen myst hos M med några av gymnasietjejerna. Vi ses på tok för sällan, men har mig själv att skylla! :/ Hursom var jag social som alltid på söndagar och somnade i soffan. Kul att ses?

Plockade med pizza hem och nu degas det i soffan. Vi disskuterar om vi ska fortsätta se Djävulen bär Prada  eller nya Wallander. Älsk tycker inte vale är svårt..

Update: Det blev hälften hälften kan man säga. Jag lyckades somna efter 20 min Wallander, vaknade upp lagomt tills 10 sista minuterna. Hur härlig är jag på söndagar egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0