30års kalas

Hel dag i skolan, och som vi nu vet är fredagar rätt fnissiga. Men underhållande och lärorika :P Haha!
Fick mig en släng av obefogad skit, tack för det! Men egentligen.. vem bryr sig?

Kombipass 90min nyss, svettigt värre. Men bästa passet på veckan! Förtjänade ren chokladbit väl hemma nu.. hmm?

Planerna ändras fort för kvällen. Hade tänkt en lugn hemma kväll men ist. ska jag göra mig redo nu för att åka bort till A's kompis övveraskningsfest. Han fyller 30år och det måste ju firas :) Kände mig som en tråkmåns som ville vara hemma, men ska ju jobba imorgon ju.. Får bli lugnt hursom!
Nej dags att stänga ned här och bli klar nu ist.

Trevlig fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0