....

Ungefär så känns det just nu. Sitter hemma hos H och har en godisdejt med hemtentaplugg! Hujedamej vad kul det är.. inte! Men det känns helt ok. Det går sakteliga framåt och jag ska bli klar innan jag åker härifrån så jag bara kan kolla igenom det på torsdag igen innan det skrivs ut :)
Skönt att ha någon att "bolla ideér" med. Rekomenderar ingen att läsa Socialpolitik någonsin!

Satt hela morgon och försökte få så mycket som möjligt gjort. Ett avbrott för en lång skön promenad i solen med Svärmor för att rensa tankarna. Välbehövligt! Sen bjöds det på mat och jag smarto tänkte plugga medan den tillagades. Går dock inge vidare när man glömmer själva uppgiften hemma. Typiskt mig eller?

Nej nu ska det pluggas vidare.. frivillig arbete kvar nu sen jäklar!!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Hoppas det går bra gumman, så duktig du! ;)

2009-11-24 @ 21:00:28
URL: http://jonnaericson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack vännen :) det går framåt i alla fall!

2009-11-24 @ 22:39:39
URL: http://johannadali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0