Föreläsning och Tentautläming

I morse efter jag skjutsade älsk till jobbet blev det direkt hem i sängen igen för att tokläsa det sista i boken som ska vara urläst, sammankopplad med kurslitteraturen och inlämnad på fre. Jag hann och den är som sagt klar :)

Föreläsning i skolan. Intressant om tullen och vad de får och inte fr göra. Vad som beslagtas osv. Riktigt kul föreläsning och föreläsaren var mycket bra på att fånga ens intresse. Självklart handlade den också mycket om droger och missbruk.

Fick tentaresultaten förrut på sista inlämnade hemtentan. GODKÄNT!!
Efter viss missförstånd och irritation är den nu ur världen. Om det känns skönt.. nu kan jag släppa den och fokusera vidare på nästa som ligger om två veckor.
Jag blev överlycklig när jag läste mail nr 2 idag!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0