Hej då Falken

Jobbat idag, en helg som gått åt till att lämna kassan och sälja. Kul, det är inte för ofta längre. Men mitt val! :)

Sen har vi sagt Hej då till Johan Falk här hemma, sorligt tycker jag. Jag kommer sakna att vila ögonen Frank Wagner. Vem ska nu komma och hälsa på oss varje Söndagskväll? Det tillsammans med China food. Underbart gott, men äckel känslan i kroppen infinner sig ALLTID eftersom man aldrig lär sig äta lagomt mycket. Och där fick ni dagens I-landsproblem!
Om man ska se något possitivt ur det hela så har jag matlådan klar inför imorgon, inte sådär jätte vanligt med matlåsa på måndagar för min del annars..

Söndagar är som allitd plocka-, städa-, tvättadag. Det är jäkligt gött nu när det är dags för duschen och sen krypa ned i nya sängkläder.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0