Johannahjärtafacebook

Ibland fullkomligt älskar jag facebook. Trots att det är en helvetiskt beroendeframkallande sida som alla anrda community sajter. Men det finns en hel del kul.. alla vänner finns där och några till.
Har fått kontankt med släkt som bor i annat land tack vare FB och nu, nu äntligen har jag funnit en vän jag letat efter länge, länge. Ivan!
Jorden snällaste spralligaste människa som jag träffade på en utbytesresa till Montenegro 2002. Han hade funnit mig och det var ren lycka när jag fick klicka på acceptera knappen.
Den lilla knappen gjorde att vi nu åter har kontant, annars har det varit 1-2 sms per år sedan dess bara..
Tack Facebook!


Ivan och Jag på andra resan, Finland sommaren 2003!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0