Motivation, update och så vidare..

Inte haft varken ork eller lust att blogga på några dagar, sånt kan vara skönt också faktiskt.. men jag får ju för mig att jag måste uppdatera lite efter då ist. :P

Som sagt överraskningskalas för en vän till A i fredags. Mycket kul! Blev dokc inte så lugnt som tänkt och det fick jag sota för när jag skulle upp och jobba på lördagen. hmm..? Cykeln fick bli min vän då blien inte var att tänka på. Ja ni förstår hur nivån va? Fick kämpa mig igenom timmarna på jobbet tills jag fick däcka i soffan igen med en pizza, älsklingen och film.. tack gode gud. Jag sa minst 100 ggr att "jag ska aldrig mer dricka alkohol!!" Men som vi alla vet är det bara en jävla klyscha dagen efter ock det håller man aldrig..

Orkade mig igenom ett till kassapass på kvällen å andra jobbet och kroppen var i bra form lagomt tills jag fick åka därifrån vid 03. Skönt!

Söndagen var det jobb på dagen innan det var mat hemma hos moster som gällde. Hela släkten och bus med lilla Emii. Vi avrundade dock ganska tiidgt då soffan och en film lockade oss trötta själar mer.. innan 22.30 slockande jag. Trött någon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0