Shopping stoppet numera över

Idag har jag haft minst en månad total shopping stopp. Inga problem alls, men jag ska inte ljuga och säga att det inte kliat i fingrarna en del. Men inte ett klädesplagg har följt med mig hem. Det är jag rktigt stolt över.
Insett att jag inte behöver ha allt jag tittar på. Har överflödigt med kläder hemma i alla garderober och lådor. Och hur kul är det egentligen att köpa samma kläder som alla andra har? Typiskt svenska tjejer? Men jag är likadan. Nu får det bli ändring.. ska försöka hålla mig mesta dels till sådant som är nödvändigt ;)


Kommentarer
Postat av: Jonna

duktig du :P hihi

2009-12-01 @ 12:30:47
URL: http://jonnaericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0