Slöaste torsdagen..

Inte gjort nånting vettigt alls idag. Åkte till Svärmor för att sällskapa vid frullen, sen har vi degat i en varsin soffa. Jag har sovit mer än jag varit vaken, men det är vi ju alla vana med. Enda vettiga jag gjort är träningen, en timmes Bodypump, samt lagat mat. Var så jäkla duktig att det tom blev matlåda.. men gissa vart den står nu? Just det, den är kvar i deras kylskåp.. Helvete!
Jag har förvisso fyllt upp kylen med ytterligare nyttig- och onyttigheter så som grönsaker och cocopos. Det är djävulusiskt gott alltså, den får jag minnen sen barndomen när jag käkar dem..

Nu är det långt efter läggdags. Skola och redovisning imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0