Stackar Johanna..

En riktigt lång seg och verkligen grå måndag igår. Skolan var seg och vi kom inte därifrån förens långt efter vi brukar. Hursom fixade vi ett studiebesök, fixade intervju frågor m.m.
Det var träff med ledningsgruppen på skolan, som kanske inte gav så mycket men nu är det avverkat..

Klantarslet Johanna halkade på skorna precis utanför dörren och skrapar upp HELA knät.  Gött kött sår blev det. Ajajaja! En liten ledsen jag var det när älsk kom hem och fick agera Doktor och pyssla om mig. Ett omplåstrande med kärlek ♥ Tack du söta! Tillråga på allt hade jag precis passerat grannen när det hände.. Pinsamt?

Envis som jag var skulle jag promt med och pumpa. Kanske inte det bästa, och allt som hade med att stå på knä att göra kunde jag glömma. Att jag tog mig igenom benlåtarna med böjt knä är ett under..


Ungefär så här stor blir jag när jag skadar mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0