Tur och retur Kasernhöjden

Traskade hem till mormor efter studiebesöket. Kände på mig att det fanns nybakta bullar, och min misstanke besannades. Mums! Längesen jag besökte henne och det gillar jag inte! Förr var jag ju där flera gånger i veckan.. men gör mitt bästa. Alltid kul att sitta och filosofera och prata med mormor, hon har så mycket bra saker att säga och får mig in på rät spår när tankarna och drömmarna flyger iväg lite för mycket.. ♥

Somnade en stund i soffan väl hemma och fick slänga på mig träningkläderna för att ens ha en chans att hinna. Kombipass med tänkte att jag står över pumpen idag och bara spinnar. Tjihi.. var proppfullt när jag väl kom dit. Men anade det då jag åkte hemifrån 15 min innan det började. Åkte hem ganska glad och nöjd ändå.. kommer fler dagar den här veckan :) Det positiva är ju iaf. att jag drog mig ur soffan för att åka dit, annars finns viss risk att jag hade sovit ännu.

Men se där, då var den här gråa tisdagen också förgylld. Sängen nu med lite läsning inför skolan. Känns som att jag slappat en hel del sista veckorna, och det vankas faktiskt hemtenta hela nästa vecka.. Känslorna är blandade..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0