Arbetshelg

Haft en riktig jobb helg. Började ju som sgat i fredags, min enda lediga dag på hela veckan blev det jobb. Och sen dess har det fortsatt. Fick hoppa in tre timmar tidigare igår kväll också vilket gjorde att hela den dagen försvann. Har bara hunnit hem från ena jobbet, sova och upp iväg till andra, hem käka och iväg igen. Så härliga mina arbetshelger är :) Men det är tur jag har bästa jobben då!

Efter jobbet idag har det tränats. Gjorde godaste maten och kom tom ihåg att ordna matlåda. Inte illa! För sörsta gången på hela helgen har jag nu placerat ner röven i soffan. Känns underbart!
Egentligen skulle nog skolböckerna behöva plockas upp.. men det känns som att det får vara idag också. En film och mys (läs: somna) med älsklingen nu..

Förövrigt var det en tjej på jobbet igår som hade en skit snygg piercing, kanske totalt onödig men grymt snyggt.. enligt mig! Finner ingen bild, men det här var också sjukt snyggt!


dermal anchors Pictures, Images and Photos
BILD

Kommentarer
Postat av: Emma

tjoo gumsan, jag jobbar tis-tors denna veckan. men imorgon är jag ledig. har du nån tid då?

2009-10-05 @ 00:00:24
Postat av: Linda

duuuuuuuuuuuuuuuuuuuu... ring mig på en gång när du ser detta! Vi måste prata ang detta inlägg! Btw, bilden ovanför med piercingarna är grymt snygga. skitsnyggt när man sätter dom vid nyckelbenen. Men som sagt. RING MIG!! Puss / Kusin.

2009-10-05 @ 03:47:12
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha linda, du får inte vara så känslig ;)

2009-10-06 @ 08:44:54
URL: http://johannadali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0