En fin fredag

Men bankande huvud en strålande Fredag var det bara att bege sig in i duschen och iväg till jobbet. Tur jag tog det relativt lugnt i tors. Satte mig på stolen i kassan och där satt jag mest hela dagen. Tröttheten slog till rejält efter 14 tiden typ, och lunch på det sen och det kändes kört.

Fick skynda hem från jobbet för att komma iväg så fort som möjligt och försöka komma ikapp mina "garderobs" kollegor som redan hunnit med AW på BMB. Första drinken gick segt, som alltid dagen efter.. men sen slank de ned rätt bra. Massa babel och dans i härlig förfest anda innan vi tog oss vidare mot kvällens slutmål.. Taaadaaa.. ankan en gång till. En och annan irriterande människa då deras dansgolv inte är det största. Höll på att bryta ihop av skratt då I inte riktigt orkade hålla sig.
Nöjda och belåtna M's kille hem oss. Tack snälla ni söta!

Tack alla kollegor för en super trevlig kväll! :)


How low can you go??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0