En grå dag..

Vilken tråkig dag att vakna upp till. Äntligen ledig, lång sovmorgon tänkte jag. Tji vad jag alltid får mig! Skulle tydligen blåsas löv precis utanför vårat sovrumsfönster. Tack för det käre vaktmästare!

Svärmor bjöd på frulle innan det var dags för en promenad i det ruggiga vädret. Hade varit gött med en hel dag i soffan under en filt med bra filmer idag, men icke! En sväng till bergvik hanns med också.

Mötte upp Jonna för ytterligare en låång promenad. Massa tjöt! Har jag sagt att jag gillar att vi bor nära varandra nu? :D

Nu är det raklångt läge i soffan som gäller.. Inte helt fel!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Det gillar jag också :D hihi PUSS gumman

2009-10-23 @ 11:13:13
URL: http://jonnaericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0