Härlig Onsdag

Vilken härlig dag. Vaknade tidigt och tog en morgon promenad med Sara. Så underbart väder så var tvungen att komma ut i solen. Att strömmen hade gått igen, gjorde det hela mysigare att kliva ur sängen. Endast solen som lyste upp lägenheten :)
Hämtade hem min cykel från svärföräldrarna också. Grattis till det Johanna! Den likosm parkerar sig där alltför ofta utan att ta sig hem.. förstår inte det.

Cyklade iväg till gymmet för ett Pump pass. Om jag fick ett skratt. Vi var endast 2 st, tur det, annars hade jag väll skippat det helt om jag varit själv. Det var annorlunda men kul.. snacka om personligt.
Efter en dusch, och tack för strömmen tillbaka, cyklade jag vidare till stan för att möra upp Emma och Johanna. En fika på Espresso House, och sen tog vi den lilla omvägen förbi Johanna och hämtade hennes cykel inna vi begav oss mot en annan Johanna. Det är kärlek! ;)

Hursom var't det kallt och mörkt att cykla hem, men nu sitter jag äntligen i soffan igen..


Hur kommer det sig att man alltid köper gott godis, men ändå alltid lämnar några få äckliga kvar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0