Så var helgen över..

Nu är det den där söndags kvällen igen. Ingen ångest här inte, ser fram emot den här veckan :)

Helgen har gått super fort. Jobbat fre och lör kväll, något små segt men ska inte klaga. Haft resten av helgen ledigt, alltså dagarna :) De har ju iofs. mest gått åt till att plugga inför nya kursen imorgon, men det har gjorts slappande på soffan.

Tjejmys med en drös av släkten hos moster igår kväll innan jobbet. Massa töl, tacos och godis. Sånna lördagar gillar jag ;)
Söndag idag, vaknade upp med en sovande kisse på armen och sen har jag legat raklång i svärmor och P's soffa heeela dagen och läst, sovit och läst lite till. En brinnande brasa breve, en katt på magen och ett uppehåll för pizza hämtning. Skön söndag?
Ska snart slita min man från tv:n och fotbollen så vi kan åka hemåt. Spelar ingen roll att jag sovit massvis idag, lika trött för de. Imorgon är det ny vecka och nya tag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0