Så var helgen över..

Vilken härlig fredags träning. Aldrig någonsin varit så svettig som då! Härligt för er att veta.. OM det var skönt! Bästa kombipasset jag varit på :) Nu vill jag kunna gå på varje fredags kombi..
Jobb på kvällen, lugn och rätt så drygt. Inte lättare då jag 20 minuter innan får höra "Synd att du ska jobba, annars kunde vi tagit några cider ju!" Tack för det!

Lördagen bjöds det på frulle borta hos Svärmor och P. Invigning av deras nya braskamin. Mysfaktorn är hög, och snacka om värme. Tänkte mer än nu bosätta mig hos dem.
Vädret var ju helt underbart så det blev en promenad fram och tillbaka till stan.
Kvällen spenderade jag på jobbet, blev lite rikare.

Idag är det söndag och en slapp sådan. Upp tidigt för att åka iväg mannen på hans innebandy. Massa mys med kusinbarnet som var där o också. Sötis Emi!
Ödlade en och annan krona och timme ute på Bergvik, och kom hem några påsar rikare. Efter det har vi legat raklånga i soffan hela em/kvällen. Älsklingen satte på en film så jag passade på att sova då.
Vaknade av att pizzan var beställd och nu har vi sett en till Johan Falk.

Nu är det dags att krypa ned i sängen.


Vila ögonen på Joel Kinnaman är inte så jobbigt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0