Så var några dagar till förgyllda..

Efter en slitsam helg var det dags för skola igen i måndags, skönt! En timmes lektion med uppstart av nytt ämne sedan PBL hela dagen. Nytt ämne = massa nya disskutioner!
Tog en lång skön höst promenad med svärmor innan det blev läge raklång i soffan.

Tisdagen var en lång dag i skolan med PBL hela förmiddagen och lektion på em. Kändes skönt att vi kom så långt med arbetet som vi gjorde och hade ett hum om vad vi gjorde, eller ja.. :P
Hursom em lektionen sov jag mesta dels bort. Opps!!! Men vaknade till lagomt tills vi slutade ;)
Hem för träning, Pump/Spinning.. älskar det kombi passet då man får två flugor i en smäll. Tänkte sne vara duktig och läsa en massa när jag kom hem. Hann in i duschen sen slockande jag med boken i handen innan 20.30. Vaknade i morse riktigt utvilad, då iallafall. Hur underbat som helst att få så mycket sömn i sträck. Tror jag har en hel del sen helgen och tidigare att ta igen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0