Skraaaatch

Varit med mamma hela em/kvällen. Åkte runt och letat möbler till oss båda. Jag har nu insett att jag kan vidga mina vyer och inte vara så inställd på en speciell soffa till vardagsrummet. Efter idag ville jag inte längre ha en divansoffa utan det får bli en annan modell. Vill ha en nu, nu, nu. Men det får vänta lite till. Måste gör aom först och inte kollar klart ännu. Men hittat en som är super snygg! :) Mammi hittade också en hel del syggt!

Hursom var vi inne i en butik, och damen där tölade nästan av oss öronen. Tillslut visar hon oss en sista soffa, jag skulle provsitta och SKRAAAATCH låter det i soffan. Hmm.. spännet på mina stövlar gör en 20cm lång reva typ. OPPS tänker jag och försöker dölja den med mitt ben. PINSAMT eller vad? Damen sa inget men herregud vad ska hon ha tänkt, hon måste ju ha hört? Jag och mamma skrattade så tårarna sprutade när vi väl kom ut. Lär dröja lääänge innan jag besöker den butiken igen.
Kan knappt sluta skratta nu!

Hursom nu är det läggdags, redan sovit några timmar i soffan men vaknade självklart och blev gör pigg.


Kommentarer
Postat av: Emma

hahaha jag gjorde samma sak, med de stövlarna!! :P jävla skor asså

2009-10-15 @ 11:34:20
Postat av: Johanna

haha, skönt att höra Emma :P Pinsamt eller vad? :D

2009-10-15 @ 21:30:53
URL: http://johannadali.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hahha, ja de är dumma! :P Tråkigt pinsamt vra det iaf!

2009-10-15 @ 21:51:55
URL: http://johannadali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0